+ Respondre al tema
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: AWStats - Cap resolució IP?

1. # 1
    jairwin Convidat

AWStats - Cap resolució IP?

He estat rebot cap endavant i cap enrere entre AWStats i Webalizer i hi ha coses que prefereixo sobre la disposició en AWStats. El problema és que no sembla AWStats per resoldre qualsevol de les adreces IP dels visitants, tots es mostren com no resolts.

Hi ha alguna manera d'arreglar això?

Gràcies,
    JAI

2. # 2
    stratplan's Avatar
    stratplan is offline Usuari Registrat stratplan will become famous soon enough
    Data d'entrada
    Setembre 2002
    Ubicació
    Texas, EUA
    Llocs
    668
    Rep Poder
    81

Question cap resposta?

Estic lookng en AWStats també, i tenen la mateixa pregunta que se li va demanar l'any passat, sense resultats.

Algú sap? números de DNS estan bé, però la capacitat de recerca estaria bé.

3. # 3
    edwurster's Avatar
    edwurster is offline costat verd, si us plau! edwurster will become famous soon enough edwurster will become famous soon enough
    Data d'entrada
    Maig 2003
    Ubicació
    Voorhees, NJ
    Llocs
    561
    Rep Poder
    73

Re: respostes?

Originalment escrit per stratplan
    Estic lookng en AWStats també, i tenen la mateixa pregunta que se li va demanar l'any passat, sense resultats.

Algú sap? números de DNS estan bé, però la capacitat de recerca estaria bé.
    He trobat una discussió d'aquest assumpte i altres AWStats altres en:

http://forums.webhostautomation.com/...pic.php?t\u003d1793

La resposta curta és que el paràmetre DNSLookup s'estableix en 2, el que significa que veiem el període d'investigació només. Si això s'estableix en 1, després es portaria a terme operacions de cerca.

Hi ha una advertència que això pot porta un munt de temps, i crec que aquí és on estem amb Webalizer. Per exemple, la meva pàgina d'estadístiques Webalizer és de data 3 / 6, mentre que AWStats és actual a la d'ahir (3 / 9.) I per suposat que pot actualitzar AWStats a la carta.

Hi ha alguna eina o servei que una recerca de llista d'IP's?
    Ed Wurst - sacts92 (antic root10)

... CPanel Docs
    PZ ...... Estat del servidor

4. # 4
    stratplan's Avatar
    stratplan is offline Usuari Registrat stratplan will become famous soon enough
    Data d'entrada
    Setembre 2002
    Ubicació
    Texas, EUA
    Llocs
    668
    Rep Poder
    81

Thumbs up bon enllaç, Ed

Suposo que l'ideal seria aconseguir una estadística / log programa d'anàlisi a la casa que podria analitzar arxius de registre que s'han d / l produeix a les màquines locals, i publicarà en un format HTML. D'aquesta manera el receptor no es inundarien.

He fet servir WebTrends així durant uns 3 anys, però que estan rebent massa car per a l'usuari ocasional com jo.

Anàleg és massa general, i AWStats és bonica, però que no tingui, com vostè i jo sabem, recerques de DNS per als que ens agradaria. I els països són una bona característica per mostrar als seus clients.

Potser IP encara que només els 20 primers espectador resolt. De tota manera, és un pensament agradable.

Una mica com comprar un cotxe: a vegades es necessita un sedan de luxe, de vegades es necessita una camioneta - una mida no vàlid per a tots.

5. # 5
    edwurster's Avatar
    edwurster is offline costat verd, si us plau! edwurster will become famous soon enough edwurster will become famous soon enough
    Data d'entrada
    Maig 2003
    Ubicació
    Voorhees, NJ
    Llocs
    561
    Rep Poder
    73

Re: bon enllaç, Ed

Originalment escrit per stratplan
    Suposo que l'ideal seria aconseguir una estadística / log programa d'anàlisi a la casa que podria analitzar arxius de registre que s'han d / l produeix a les màquines locals, i publicarà en un format HTML. D'aquesta manera el receptor no es inundarien.

He fet servir WebTrends així durant uns 3 anys, però que estan rebent massa car per a l'usuari ocasional com jo.

Anàleg és massa general, i AWStats és bonica, però que no tingui, com vostè i jo sabem, recerques de DNS per als que ens agradaria. I els països són una bona característica per mostrar als seus clients.

Potser IP encara que només els 20 primers espectador resolt. De tota manera, és un pensament agradable.

Una mica com comprar un cotxe: a vegades es necessita un sedan de luxe, de vegades es necessita una camioneta - una mida no vàlid per a tots.
    He fet servir "weblog Expert Lite" en l'equip local. S'obrirà. Gz, el que estalvia temps. Hi ha una versió de pagament també. No estic segur si ho farà les cerques.

Després d'una estona, t'oblides de la pregunta que he demanat.

Aquí està el que vaig fer. Va prendre prop de 30 minuts per a resoldre. Vaig fer un llibre d'Excel que analitza el que pot copiar de la pàgina AWStats (per exemple el teu top vint.) Llavors vostè pot copiar la llista d'IP's i ...

Descarregar una utilitat que pot processar un fitxer de text i fer les cerques, guardar els resultats, i així successivament. Jo per això he descarregat lookupip de "http://www.clasohm.com/lookupip/"

Descarregar aquest fitxer de full de càlcul i les instruccions.

www.ewurster.com / Descàrregues / dnslookup.zip

També vaig trobar una mica de codi per a un vb mòdul que farà la dreta de recerca en Excel, però va tenir dificultats per a la integració d'això. Potser algú pot prendre això i millorar el full de càlcul.
    Ed Wurst - sacts92 (antic root10)

... CPanel Docs
    PZ ...... Estat del servidor

+ Respondre al tema

Informació de l'subprocés

Usuaris navegant per aquest tema

Actualment hi ha 1 usuaris navegant en aquest fil. (0 usuari i hostes 1)

Temes similars

1. Donar accés a Awstats
    Per edwurster al fòrum Tauler de control CPanel
    Respostes: 7
    Darrer missatge: 2005.07.01, 08:27
  2. Awstats
    En ncwebguy en el fòrum General Preguntes i Comentaris
    Respostes: 4
    Darrer missatge: 2005.02.04, 09:19
  3. Awstats
    Per ofoc al fòrum Tauler de control CPanel
    Respostes: 5
    Darrer missatge: 2004.11.17, 10:41
  4. Accés FTP en compte els nous abans de la Resolució de domini
    Per Mad Hatter al fòrum Web Host Manager
    Respostes: 3
    Darrer missatge: 2003.02.09, 17:18
  5. AWStats sense CPanel?
    Per axel1 en el fòrum de preguntes i comentaris generals
    Respostes: 1
    Darrer missatge: 2002.10.26, 20:36

Visitants trobat aquesta pàgina al cercar:

Awstats resoldre IP

Awstats resolució

Awstats IP no

Awstats dnslookup

Awstats resoldre la direcció ip

Awstats noms de host

dns Awstats cPanel no resol

Awstats resoldre ips web

Awstats resolució ip

Awstats mostren IP

resoldre awstat ip

Awstats resoldre IP a país

Awstats ip

Awstats no resolts d'acollida

1

Awstats cpanel DNSLookup

Awstats adreça IP desconeguda

cpanel IP desconeguda

Awstats resoldre hosts DNS

No mostrar awstat ip

dns awstat resoldre

ip awstat adreces no resoltes

Awstats sense resoldre

weblog lite experts resoldre ip

http://www.page-zone.com/forums/cpanel-control-panel/1416-awstats-no-ip-resolution.html