-
Accés FTP en compte els nous abans de Resolució de Domini
Sóc un revenedor nou aquí.
El meu domini distribuïdor principal segueix sent la multiplicació també. No sé si això té alguna relació.
He afegit diversos comptes i volen pujar els llocs als comptes, però no pot trobar la manera de ftp en els comptes noves o tirar cap amunt el cpanel per als quals les noves comptes.
Hi ha una manera de fer això abans que el domini es propaga el canvi?
Gràcies.
-
vostè va aconseguir el seu 'benvinguda' de correu electrònic?
correu electrònic que li dóna la benvinguda a PZ té una gran quantitat d'instruccions en ell, incloent la manera de fer això. Si no ho aconsegueix, contacteu amb nosaltres i jo la meva sortir i veure si puc treballar amb ell.
Vostè ha esmentat que podria ser encara de reproducció - que podria alentir les coses per FTP - seria una mostra de 'no es troba en la majoria dels casos.
l'important és la teva adreça IP en el correu electrònic de benvinguda. Ho té?
-
Tinc l'adreça IP i sóc capaç d'FTP al meu compte de revenedor i transferir arxius tenen cap problema.
He creat un parell de les noves comptes (dominis) que allotja i els canvis del servidor de noms no s'han propagat. Aquestes són les comptes que estic tractant d'obtenir accés a FTP i no es pot imaginar.
He llegit el correu electrònic i no va veure anthing sobre l'accés a les noves comptes a través d'FTP.
Imprimir el text que es crea al afegir un nou compte.
-
Em vaig adonar del meu problema.
Utilitzant la mateixa adreça IP que el meu compte de revenedor i utilitzant el nom d'usuari i la contrasenya del compte de nou vaig tenir la oportunitat d'usar FTP per entrar en aquestes noves comptes.
Això no era evident per a mi perquè el meu altre compte de hosting tenia el meu "màquines virtuals" que es troba sota del meu compte de revenedor principal.
Informació de l'subprocés
Usuaris navegant per aquest tema
Actualment hi ha 1 usuari navegant per aquest fil. (0 usuari i hostes 1)
Temes similars
-
Jeremy al fòrum Web Host Manager
Respostes: 2
Darrer missatge: 2007.01.10, 20:14
-
Per jairwin al fòrum Tauler de control CPanel
Respostes: 4
Darrer missatge: 2004.10.03, 11:23
-
Per jsifers en el fòrum General Preguntes i Comentaris
Respostes: 3