Onko niin voin antaa asiakkaalle pääsyn awstats antamatta heille tilin kirjautumistunnuksen info?
Onko niin voin antaa asiakkaalle pääsyn awstats antamatta heille tilin kirjautumistunnuksen info?
Ei tietääkseni. Voisit kuitenkin asentaa awstats, se ei ole monimutkainen asentaa, ja sitten suojata salasanalla kansioon.
Ronnie Gauthier
www.instaguide.com
\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d
Olen perustanut julkisen sivun webalizer juhla, mutta en usko, se on niin helppoa awstats.
Yritän löytää yhteyksiä törmäsin koko tutkia tätä muutama kuukausi sitten.
Steve
Mietin vain ehkä helpompi tapa joku riippuen heidän taitojaan.
PHP ja kiharaa / cron tai samankaltainen saada sivulle ja kirjoittaa sen julkiseen kansioon.
Ronnie Gauthier
www.instaguide.com
\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d
Olisin kiinnostunut, miten se tehdään, tai kirjaudu Stats-ohjelmaan.
Kiitos kaverit. Tein lopussa noin, ja kopioida webalizer tavaraa suojattu kansio. Kun tarkastellaan, kuinka paljon on awstats, päätin että webalizer olisi helpompi asiakkaalle tulkita. Joten olen perustanut cron kopioida webalizer kansio 24 tunnin välein.Originally Posted by cmyksteve
Olen kuitenkin haluat nähdä, miten Steve teki sen.
Hei Ed
Ensimmäinen käytin cPanel / WHM / VoxExtreme Hacks. Php script veiwing webalizer tilastot ulkopuolella cPanel toimii hyvin, mutta en pidä siitä minun cPanel salasana kirjoitus. Ed jos olet kiinnostunut käyttämään awstats tarkistaa nämä komentosarjat, hän on yksi lähetetty.
Myöhemmin olen juoksin koko symlink ratkaisu alkaen cPanel foorumeilla. Page-Zone Tekninen tuki auttoi minua symlink setup ja tilastot ovat toimineet hyvin. CPanel säiettä on ollut luin awstats ei toimi symlink setup.
Steve
Katsoin molempia ratkaisuja. Hakata on jotain en tekisi. Olisin laittaa käyttäjätunnus ja salasana php-tiedoston. Symlink näyttää parempi ratkaisu.Originally Posted by cmyksteve
Olen kiinni, mitä minulla nyt on. Se tarvitsee hieman lakka on kirjoitus (kopioi vain tiedostot, jotka ovat uudempia), mutta se antaa minulle paremman kontrollin turvallisuuteen.
1. Olen luonut kansion public_html / stats.
2. Olen salasanasuojattu kansio, ja luonut käyttäjä (cPanel)
3. Laita skriptin cgi-bin kutsutaan update.sh ", joka näyttää tältä:
#! / Bin / bash
cp tmp / webalizer / *. html tmp / webalizer / *. png tmp / webalizer / webalizer .* public_html / stats
4. Luotu cron (kotona cPanel), joka on yhdellä komennolla:
/ Home / tili / public_html / cgi-bin / update.sh
ja suorita se 4am joka päivä (0 4 * * *).
Kuten sanoin yläreunassa, löydän tapa testata lähdetiedoston päivämäärä / aika, ja vain kopioida mitä uudempi.
Käyttäjä kirjautuu kansion nimi ja siirtää I perustettiin vuonna cPanel. En halua paljastaa näitä tiedostoja yleisölle.
Paikalla on tällä hetkellä 1 Käyttäjiä lukemassa tätä säiettä. (0 jäsentä ja 1 vierasta)