-
oletusarvoisesti index.html uusien alueiden
Onko tapa tehdä yksi index.html että kaikki uudet sivustoista isäntä saisi automaattisesti tai meillä on kopioida se jokaisen uuden sivuston, koska se on luotu? Tuntuu että pitäisi olla, mutta minä olen arvaamaan kyseessä on yhteinen palvelimia. Kerrothan, jos on olemassa tapa tehdä tämä, ja jos niin miten.
Kiitos,
Sheila
-
Teidän WHM
Tili toimii> Skeleton Directory
/ Home/main_WHM_userName/cpanel3-skel
Ronnie Gauthier
www.instaguide.com \u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d
-
Kiitos! Arvelin siellä oli jotain yksinkertaista.
Sheila
-
liittyvät kysymykset
OK, tein paikkamerkki indeksi ja lisännyt sen public_html-kansion sisällä cpanel3-skel. Uusi verkkotunnus, ei ollut indeksi ei edelleenkään näy minun uusi etusivu. Johtuuko se siitä, se on väärässä paikassa tai se ei toimi ennestään domans?
Liittyvät kysymykset:
* Onko myös jossain missä voin määrittää Default System asetus Index Manager? Haluaisin o indeksointi kaikki kansiot kaikilla sivustoilla. Äsken meni ja käsin ollut, että 2 sivustoja. He ensin asennusohjelma "default kytkennän", joka merkitsee minulle olemassa tapa määrittää, että oletuksena. Onko toimialueen tai sisällä WHM?
* Sama kysymys mukautettuja virhesivuja. Voinko tehdä yhden virheen sivujen automaattisesti uudelleen suoraan etusivulle verkkotunnuksen? Vai on tämä myös tehdä verkkotunnuksen ja sivu sivulta?
Kiitos vielä kerran!
Sheila
PS: Voisiko skel asia on että minun tarjoilija on 2 kiintolevyä? Olisiko sitten toinen skel-kansio?
-
Uskon index.html cpanel3-skel kopioidaan uuteen verkkotunnukseen, kun luot uuden verkkotunnuksen. Jos olet luonut verkkotunnuksen ennen kuin laitat uuden index.html cpanel3-skel-kansio, mikään ei muutu. Sinun täytyy manuaalisesti paikka index.html tiedoston verkkotunnuksen että olet jo luonut.
-
virhesivut
ainakin xcontroller, napsauta palvelimen, sitten virhe sivua. Voit rakentaa mitä näkyy, kun tämä virhe näkyy myös ohjata takaisin indeksiin tai missä. Se kaikki cpanels, vain ole varma, kumpi käytät.
-
skaloc vastaus on oikea.
Jos haluat virhesivuja sitten ne ja laita ne skel. Jos haluat ohjata indeksi sitten käyttää meta päivittää oman virhesivuja tai. Htaccess redirect.
Ronnie Gauthier
www.instaguide.com \u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d
Thread tiedot
Käyttäjiä lukemassa tätä säie
Paikalla on tällä hetkellä 1 Käyttäjiä lukemassa tätä säiettä. (0 jäsentä ja 1 vierasta)
Samanlaisia Ketjuja
-
Tekijä stacyleigh foorumi Yleiset kysymykset ja kommentit
Vastaukset: 3
Viimeisin viesti: 30.5.2004, 18:14
-
Tekijä brywool foorumi Yleiset kysymykset ja kommentit
Vastaukset: 2
Viimeisin viesti: 21.2.2004, 04:50
-
Tekijä stratplan foorumi Vinkkejä
Vastaukset: 3