+ Reageer op Draad
Resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Linux Apps

1. # 1
    midwest's Avatar
    midwest is offline knipperen en het is over midwest will become famous soon enough
    Plaats
    Bozeman, MT
    Posten
    742

Linux Apps

http://www.xaraxtreme.org/

Xara is gekomen met een OpenSource versie van hun extreme grafische toepassing. Het ontbreekt aan een aantal kenmerken van de commerciële Windows app, maar met ontwikkel door de open source gemeenschap zal binnenkort katchup en overtreffen de ramen app in functionaliteit.

Dit is een reden om een kopie van linux te grijpen en gebruiken voor praktische doeleinden. Deze app in combinatie met GIMP zal Linux en open source perfect voor alle, maar de meest veeleisende grafische professional, waardoor enkele van beginnen zelfs te photoshopt alle functies te gebruiken. Voor de gemiddelde web-graphics dit is een app die heeft geen rivalen. Tekst gebaseerd apsolutely graphics zijn geweldig met schuine randen, schaduwen en buigen dat verslaat elke commerciële app. Voor grote fonts grijp het vrije dejavu ttf fonts. http://linux.softpedia.com/get/Deskt...nts-6282.shtml
    Maar dont stop daar, Linux kunt elk lettertype en elke ttf recente versie installeert lettertypen net zo gemakkelijk als windows.

Het is te installeren via een. pakket-bestand waardoor het nog makkelijker te installeren dan de gemiddelde Windows-app.

Net MHO en een beetje Linux evangalism.

.
    Ronnie Gauthier
    www.instaguide.com

\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d

2. # 2
    Jim
    Jim is offline Admin Jim will become famous soon enough Jim will become famous soon enough
    Plaats
    Wauseon, Ohio
    Posten
    1049
    Het gebruikt te worden geïnstalleerd als u het u hoopte dat het zou tot 3 uur zonder problemen opstarten. De meeste distro's gaan nu makkelijker dan Windows.
    -

Jim
    Page-Zone
    -

3. # 3
    midwest's Avatar
    midwest is offline knipperen en het is over midwest will become famous soon enough
    Plaats
    Bozeman, MT
    Posten
    742
    Yup. Ik begon ongeveer tien jaar geleden met de Debian Hamm smaak. Het duurde ongeveer vier trys te installeren voordat ik het op te starten. Nu dingen gaan zo goed dat de installateurs probleemloos samen te werken en zoals je zei, beter dan Windows, en geen bestuurder zorgen voor het grootste deel je kunt vergeten dat het nodig is de cd-rom of graven rond voor chauffeurs. Dingen gewoon werken voor het grootste deel.

Linux is nu een levensvatbaar alternatief voor bijna iedere gebruiker, ja, sommige dingen nemen een beetje van RTFM "img ya, maar moet ergens leren. Als iedereen gebruikt linux de zombie netten, wormen, Trojaanse paarden, malware en virus zou zijn geschiedenis. Ik heb net graag e-mail te openen en te kijken naar de binaire tijdbommen en lachen.

.
    Ronnie Gauthier
    www.instaguide.com

\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d

4. # 4
    Jim
    Jim is offline Admin Jim will become famous soon enough Jim will become famous soon enough
    Plaats
    Wauseon, Ohio
    Posten
    1049
    Ik kocht een exemplaar van Windows Server aan het testen van een server op wat het zou duren om een server te krijgen w / de volgende "big thing 'hebben ze coming out. Ik kan me niet herinneren de naam van het grote ding nu. Maar het zal niet installeren zonder een floppy drive voor de 3ware bestuurder. Het zal niet toestaan dat het gebruik van de cdrom te geven van de bestuurder. Ik haakte een USB floppy drive denken, ok hier gaan we .... nee, zij niet weet wat een USB floppy is. Ondertussen, terwijl ze wachten op de speciale 1U floppy drive wordt geleverd, geïnstalleerd op een desktop computer. Gecontroleerd het uit, alles uit geprijsd. Om het u te moeten Windows Server $ 800, De grote ding software, denk ik 6000 dollar heb je een team van advocaten te achterhalen van de exacte licentie kosten. De server voor het allemaal 6000 dollar, als je wilt om de grote ding software te draaien, een plan naar een andere server te krijgen 6000 dollar, en stak een 6000 dollar kopie van MSSQL server op die. En de aansluiting op het internet waarschijnlijk $ 250/mo. Na dat ze 99 dollar willen per gebruiker na de eerste vijf. Wanneer alle nummers werden uitgewerkt op het gaande tarief concurrerende prijzen Microsoft kreeg over 2/3rds van het geld. De floppy aangekomen, ging ik om het te installeren in de beoogde computer en kreeg een bericht van Microsoft, waar ik moest bellen bellen - ga door exploitanten tot eindelijk een rechtstreekse verbinding naar India, en vertel ze waar ik hem gekocht, waarom was ik nogmaals te installeren, maar ik heb de 20 cijferige nummer van Nu, ik denk zet, zal ik geen aanbod dat. Het zou een deurklink van een procedure met de server fysiek zitten 400 mijl afstand liggen. Het was al erg genoeg 10 meter afstand.

Op dezelfde hardware, doet linux installeert in tien minuten, en ook niet hoeft de 3ware bestuurder. Het is al over. Maar als dat wel zo was Ned, zal het krijgen, ofwel via de USB-diskette of cd-rom. En als ik moest het opnieuw installeren heb ik niet nodig om te bellen en om toestemming hoop.
    -

Jim
    Page-Zone
    -

5. # 5
    edwurster's Avatar
    edwurster is offline de groene kant, alsjeblieft! edwurster will become famous soon enough edwurster will become famous soon enough
    Plaats
    Voorhees, NJ
    Posten
    561

De goedkope Revolution aka The New Barbarians

Er is een groot artikel op Forbes.com genaamd "The New Barbarians." Ik ben het lezen in de print als "De goedkope Revolution", dat is meer beschrijvend van het thema. Het artikel gaat vooral over hoe bedrijven zijn die misbruik maken van open source en de pijlsnel dalende kosten van hardware. De conclusie is dat Micro $ oft, Sun, Oracle, Cisco en anderen zijn in grote problemen als managers hebben deze bedrijven in drommen om een deel van het nieuwe tech dat gebruik maakt van open source en andere innovaties. Om te parafraseren, niet van het beste talent niet willen deelnemen aan het creëren van 20-jaar oude software van 15-jaar oude software.

Bijvoorbeeld, Chicago Mercantile Exchange servers ingeschakeld overgenomen van van Zon ($ 300K per stuk) naar Linux ($ 4K per stuk). Nieuwe server processen een transactie in een kwart van de tijd.
    Ed Wurster - sacts92 (oude root10)

... CPanel Docs
    ...... PZ Server Status

6. # 6
    midwest's Avatar
    Plaats
    Bozeman, MT
    Posten
    742
    Dat is meestal oud nieuws, heeft Linux al die servers uit geduwd. Maar wat is het niet waarschijnlijk verteld is dat het Linux-clusters, die het werk doen, geen enkel vak. Hoewel een enkele Linux server kan sneller zijn dan een zon box kan niet in de buurt komen voor het hanteren van hetzelfde aantal simutanious gebruikers, vandaar de Linux-clusters.

Wanneer MS heeft uit te kijken (wel niet hoeveel ze eraan kunnen doen) is het bureaublad. In de komende jaren verwachten dat er een ernstige errosion van de MS Base naar Linux. Check deze http://www.desktoplinux.com/news/NS8523030175.html
    Linspire is de oude Lindows. Dit is wat is geïnstalleerd op de goedkope Linux-dozen verkocht op Wally-wereld en andere plaatsen. Andere distributies desktop stijl zal binnenkort ook de klant. Dit zal op zijn beurt al snel leiden tot de weinige overgebleven fabrikanten of schrijf bestuurders of hun code open voor de open source gemeenschap.

Dit is iets dat MS begrijpt en activly voorbereiden als ze de ontwikkeling van nieuwe modellen van inkomstenstromen. Merk op hoe ze zijn veel lawaai te maken de laatste tijd is over online toepassingen. De andere verkopers die u noemt dont zijn dat alles veel te ongerust over te maken.

Oracle is een van de toonaangevende db en blijft een leider op het niveau van de onderneming, geen open source applicatie komt in de buurt zijn. Zelfs de gratis software van SAP cant matrch Oracle en MySQL en Postgress zal nooit slagen Orakels voet te raken.

Cisco zal u nooit verliezen hun greep op de routers en apparaten, terwijl een Linux box kan worden gebruikt om dupliceren wat Cisco een Linux box doet zal nooit te maken voor de ruggengraat of grote ISP-niveau, wederom komt het neer op schaalbaarheid. Een Linux box is prima aan te sluiten in een T1-en route, maar het stikt op een DS3 dus het zal nooit een OC-48.

Zon OTOH is en was in ernstige problemen voor een aantal jaren. Alleen haar verleden domminence en geïnstalleerd klantenbestand is drijvende gehouden. Hun poging om te winnen met Solaris werd beschouwd als een grap binnen de Linux gemeenschap. Niemand wilt uitvoeren, zelfs als het gratis.
    Ronnie Gauthier
    www.instaguide.com

7. # 7
    edwurster's Avatar
    edwurster is offline de groene kant, alsjeblieft! edwurster will become famous soon enough edwurster will become famous soon enough
    Plaats
    Voorhees, NJ
    Posten
    561
    Het klinkt alsof je het niet eens met veel van de punten.

Bijvoorbeeld, "Al deze jongens die proprietary hardware met eigen besturingssystemen en massale marges te verkopen, ze zijn allemaal dood." Simon Lok, oprichter van Lok Technology.

Wat vond je van het artikel? Ik dacht dat het ging ver genoeg om de tech kant duidelijk te maken, met vermelding van wie deze nieuwe barabarians zijn, en waarom ze zullen slagen.
    Ed Wurster - sacts92 (oude root10)

... CPanel Docs
    ...... PZ Server Status

8. # 8
    cmyksteve's Avatar
    cmyksteve is offline Zeker honing gewoon niet blauw cmyksteve has a spectacular aura about cmyksteve has a spectacular aura about
    Plaats
    Ohio
    Posten
    272
    ... Een interessante draad. Ik bestelde een Freespire CD om Linux eens te proberen.
    Steve

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    Forum Mededelingen | Sprint Looking Glass

9. # 9
    midwest's Avatar
    Plaats
    Bozeman, MT
    Posten
    742
    Ik weet het niet eens met de strekking van het artikel. Sun is te sterven voor jaren en alleen wont ga rustig. genoemde De rest zijn niet zoals de eerdere monolieten die ten onder ging. Ze worden gerund door mensen die het licht zien en veranderen. Dat een paar grotere korpsen over te gaan tot de nieuwe jongens in de stad niet te voorspellen een ineenstorting van de tech wereld over te nemen door "nieuwe barbaren". Aangezien de ondernemingen in het artikel genoemde vernieuwen naar nieuwere gebruik van de plank chips en neer hun bloated Pare ze concurrerend zal zijn. Ze zijn niet dinosaurussen maar intelligente managers en zijn nog steeds de movers en shakers van de industrie. Wat meer is, ze hebben nog steeds de reserve naar de "nieuwe barbaren weer" omdat ze meer kosten concurerende modellen te ontwikkelen om te overleven.

Terwijl ik houd niet van MS severly (alsof u couldnt zeggen) zelfs zij zullen niet instorten en sterven. De gevestigde spelers niet shout out van de wereld al hun R & D-projecten, met name degene die hun business model, de aandeelhouders zal veranderen neiging om bang van verandering. Ze wachten en te ontwikkelen in plaats wat ze nodig hebben om vooruit te blijven en concurrerend te worden en de roll-out van hun nieuwe product als nodig is, en de aandeelhouders veeg hun wenkbrauwen en zijn blij dat ze ontweek een ander. Wat zal de oude klanten doen? De meeste blijven daar waar ze zijn, ze weten hoe de dingen veranderen en zal blijven van wat hield ze gelukkig en veilig in het verleden en vertrouwen voor de toekomst. De gevestigde spelers hebben geen wens om de trends Buck en uitsterven, noch gaan ze hun huidige inkomsten dump stromen totdat nodig maakt niet uit dat de nieuwe hardware is klaar om te gaan. De truc is weten wanneer je moet veranderen, voor beide partijen.

En ter ere van alle hardwerkende mensen overal, HAPPY Dag van de Arbeid!

.
    Ronnie Gauthier
    www.instaguide.com

+ Reageer op Draad

Thread informatie

Gebruikers op dit onderwerp

Er zijn momenteel 1 gebruikers browsen deze draad. (0 leden en 1 gasten)

Vergelijkbare Threads

1. Big lijst van AUTO INSTALL apps
    Door Jim in het forum VPS Installeer Apps
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 07-20-2007, 0:47
  2. Waar kan ik terecht voor een gratis WYSIWYG HTML-editor voor Windows en Linux Jim?
    Door Jim in het forum algemene vragen en opmerkingen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-02-2007, 08:02
  3. Linux Live CD's
    Door edwurster in forum Tips
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 09-07-2006, 23:38
  4. Gekocht Linux reseller plan hulp nodig!
    Door anthonycea in forum algemene vragen en opmerkingen
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 04-08-2006, 10:22
  5. Linux distro
    Door dylanparry in forum algemene vragen en opmerkingen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 11-29-2005, 23:54

Bezoekers deze pagina gevonden door te zoeken naar:

dejavu typsnitt och à ¤ r

Toestemming voor plaatsen

• U mag niet nieuwe onderwerpen
  • U mag niet antwoorden op berichten
  • U mag niet post attachments
  • U mag niet je berichten bewerken
Automatische vertalingen (Powered by Powered by Google):
Albanian Arabic Belarusian Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish